PRODUKTY
Hledáte cestu k inspirativnějšímu a příjemnějšímu pracovnímu prostředí pro vaše zaměstnance? Nabízíme široký výběr moderního a stylového kancelářského nábytku, který zlepší výkonnost a spokojenost týmu tím, že obohatí estetiku a funkčnost vašich pracovních prostor. Připravíme Vám návrhy velkého open space, ale také jedné kanceláře. Vždy hledáme řešení na Vaše požadavky a představy.
  • 3D návrh kanceláře zdarma - pro klasické kanceláře i open space.
  • Osobní konzultace a návrh řešení od zkušených obchodních konzultantů.
  • Mnoho úspěšných realizací - tradice od roku 1993
  • Kompletní realizační servis - doprava, montáž i úklid.
 

Proč kancelářský nábytek od TOP-OFFICE

Vybavíme tradiční kanceláře i moderní open space koncepty vším potřebným – kancelářskými židlemi a křesly, pracovními stoly a v případě zájmu i nastavitelnými kancelářskými stoly. Zařídíme vaše kanceláře, jednací místnosti a open space opatříme akustickými panely a sezením pro větší soukromí. 

Transformujte si svou kancelář s kancelářským nábytkem na míru 

Poradíme si s minimalistickým provedením i vysoce designovými požadavky. Naše kolekce kancelářského nábytku se skvěle zapíše do jakékoliv pracovního prostoru a to platí i pro nábytek do manažerské kancelář. Náš kancelářský nábytek je navržen tak, aby dokonale vyhovoval vašim potřebám, nabízí vysokou kvalitu, flexibilitu a širokou paletu možností uspořádání. A kromě kanceláří se specializujeme i na vybavení recepce a zasedaček. Pokud si nejste jistí, jak nejlépe využít prostor, nebojte se. Naši odborníci jsou zde, aby vám pomohli optimalizovat vaše pracovní prostředí a vytvořit plynulý a funkční design, který podpoří produktivitu a kreativitu vašeho týmu. Umožněte nám transformovat vaši kancelář do místa, kde se bude každý těšit na práci.

 

Mohlo by vás zajímat

Práce vestoje – nový trend práce v kanceláři

Práce vestoje – nový trend práce v kanceláři

Práce vestoje je trend posledních let, který změnil pohled na tradiční uspořádání pracovních míst v kanceláři…

CELÝ ČLÁNEK
Jak vybavit kancelář ředitele?

Jak vybavit kancelář ředitele?

Firemní ředitel je tou nejdůležitější osobou na pracovišti. Musí firmu reprezentovat, tak jako prezident…

CELÝ ČLÁNEK
Chtějí lidé zpátky do kanceláří?

Chtějí lidé zpátky do kanceláří?

CELÝ ČLÁNEK

Naši spokojení zákazníci

Hledala jsem dodavatele nábytku a strýček #google mi nasměroval na #TOPOFFICE. A já bych je nyní za skvělou práci nasměřovala mezi vás. ⬅⬆➡ Měli všechno, co jsme potřebovali, stoly, židle, skříně i akustické paravany/mraky. Po obdržení katalogů jsme vybrali jsme několik produktů a po krátké době dostali grafický návrh, který byl perfektní! Stačilo jen doladit #Swagelok barvičky na showroomu a projekt byl hotový. Dodání proběhlo v domluveném termínu a já jen můžu říct, že doporučuji. Takže kdybyste potřebovali nábytek, kontaktujte Martin Chovanec.

Veronika Froňková, Swagelok

Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Zaslat poptávku