Nezávazná poptávka
Vyřešíme s Vámi Vaše potřeby a připravíme pro Vás řešení na míru.
Vybavení recepce je klíčové pro první dojem, který vaše firma udělá na návštěvníky. Důležité je, aby recepční prostor byl nejen funkční a pohodlný, ale také esteticky příjemný a reprezentativní.
Následující tipy vám pomohou vybavit recepci tak, aby dokonale odpovídala potřebám vaší firmy a zároveň působila vstřícně a profesionálně.
Kompletní vybavení recepce můžete nechat i na nás, vytvoříme 3D návrh a vše s vámi prokonzultujeme.
Layouty kanceláří a proč jsou důležité?
Výběr správného layoutu kanceláře je velice důležitý a zásadně ovlivňuje produktivitu práce každé společnosti…
CELÝ ČLÁNEKKřesla KAB//Seating pro 24 hodinové provozy
Dispečerská křesla musí vydržet enormní zátěž. Například dispečera, který má 150 kg a na křesle sedí celých…
CELÝ ČLÁNEKVšestranné řešení úložného prostoru v kanceláři – systém Lockers
Nemáte přiřazené své osobní místo a každý den přemýšlíte, kam si v kanceláři uložit věci? Máte velké množství…
CELÝ ČLÁNEKZpětná vazba na spolupráci s panem Chovancem: Děkujeme za perfektní spolupráci v průběhu celého procesu, od plánování až po realizaci. Za celou dobu nemám jedinou připomínku. Přístup na jedničku, nábytek je krásný, kanceláře vkusně zařízeny.
Mgr. Monika Mitáčková, Sunus