Nezávazná poptávka
Vyřešíme s Vámi Vaše potřeby a připravíme pro Vás řešení na míru.
Nabízíme širokou paletu nábytku, který je navržen tak, aby podpořil efektivitu práce a zároveň působil reprezentativně. Od ergonomicky tvarovaných kancelářských křesel po elegantní psací stoly a praktické konferenční stoly – každý kus nábytku je vyroben s důrazem na detail a kvalitu materiálů.
Manažerská kancelář slouží nejen jako místo pro denní práci vedoucích pracovníků, ale také jako prostor pro jednání s obchodními partnery a klienty. Proto by měla být vybavena tak, aby odrážela hodnoty a image firmy. Elegance, profesionalita a komfort jsou klíčové prvky, které by měla manažerská kancelář vyzařovat, což dokážeme promítnou do 3D návrhu.
Investice do kvalitního manažerského nábytku znamená investici do obrazu vaší společnosti a do pohodlí a efektivity vašeho pracovního prostředí. Díky správné volbě nábytku se vaše manažerská kancelář stane místem, kde se budou rodit úspěšné myšlenky a strategie pro další rozvoj vaší firmy. Více informací o tom, jak vybavit kancelář ředitele, jsme připravili do článku.
Kromě manažerských kanceláří se specializujeme i na vybavení recepce a zasedaček. Poradíme si s většími open space prostory, které často vyžadují místo pro soukromé hovory či schůzky, proto se snažíme zakomponovat různé typy akustických systémů.
4 tipy pro funkční a efektní zařízení firemní recepce
První dojem uděláte jen jednou. Může to znít jako dávno ohraná fráze, ale stále je to pravda. Řečeno slovy…
CELÝ ČLÁNEKOpen space - ano, či ne?
Open space, tedy typ pracoviště, které není rozděleno na individuální kanceláře s pevnými stěnami a dveřmi,…
CELÝ ČLÁNEKJak startupy ovlivnily svět kanceláří?
Není tomu tak dávno, co se většině z nás při vyslovení slova „kancelář“ vybavil přibližně takovýto obrázek –…
CELÝ ČLÁNEKSpolečnost TOP OFFICE nám navrhla nejlepší architektonické řešení a také se nám velmi líbily návrhy ve 3D dodané v rámci přípravy nabídky zdarma.
Ing. Jan Rožek , Sirowa Czech s.r.o.