PRODUKTY
Konferenční stoly, židle a další vybavení zasedacích místností - všechno, co potřebujete pro účinné jednání ve vaší firmě. Vyberte si nábytek do jednacích a zasedacích místností a my vám zdarma připravíme návrh. Setkávání u kvalitně zpracovaného a esteticky přitažlivého stolu tak bude příjemnější nejen pro vás, ale i pro vaše zaměstnance a potenciální klienty.
  • 3D návrh jednací místnosti zdarma a bez závazků.
  • Osobní konzultace a návrh řešení pro každou jednací místnost.
  • Mnoho úspěšných realizací - tradice od roku 1993.
  • Kompletní realizační servis - doprava, montáž i úklid.
 

Proč nábytek do zasedačky od TOP-OFFICE

Vybavíme tradiční i moderní koncepty zasedacích místností, jelikož disponujeme nabídkou běžného i designové nábytku do zasedaček. Vybavíme je pohodlnými jednacími židlemi a zařídíme, že se vaše jednací místnost stane prostředím pro inovativní nápady i funkční a efektivní komunikaci na úrovni. Abyste si mohli celý koncept lépe představit, tak pro vás rádi vytvoříme i 3D návrh zcela zdarma.

Mohlo by vás zajímat

Jak vybavit kancelář ředitele?

Jak vybavit kancelář ředitele?

Firemní ředitel je tou nejdůležitější osobou na pracovišti. Musí firmu reprezentovat, tak jako prezident…

CELÝ ČLÁNEK
Layouty kanceláří a proč jsou důležité?

Layouty kanceláří a proč jsou důležité?

Výběr správného layoutu kanceláře je velice důležitý a zásadně ovlivňuje produktivitu práce každé společnosti…

CELÝ ČLÁNEK
Pracovní prostředí pro maximální produktivitu

Pracovní prostředí pro maximální produktivitu

Zaměstnavatelé si dnes stále více uvědomují vliv pracovního prostředí na produktivitu a zdraví svých…

CELÝ ČLÁNEK
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Zaslat poptávku