Nezávazná poptávka
Vyřešíme s Vámi Vaše potřeby a připravíme pro Vás řešení na míru.
Výběr správného layoutu kanceláře je velice důležitý a zásadně ovlivňuje produktivitu práce každé společnosti. Je to proto jedna z hlavních věcí nakterou byste měli řešit při návrhu nových kanceláří.
Layout, tedy dispoziční řešení kancelářských prostor ovlivňuje vše – spolupráci, komunikaci, schopnost soustředění a učení, rychlost práce a další faktory, správně zvolený layout je tedy klíčovým faktorem úspěchu Vaší společnosti. Pojďme si nyní něco říct k základním druhů layoutů.
Tento druh layoutu stále nabývá na popularitě, především u technologických společností, kde jsou důležité inovace a týmová spolupráce. Výhodou tohoto layoutu je poměrná nenáročnost na prostor, což umožňuje ušetřit za nájem na m2 a také za svícení a vytápění. Z hlediska zaměstnavatele umožňuje lepší kontrolu zaměstnanců. Nevýhodou je samozřejmě vyšší úroveň hluku (o tom, jak ji snížit jsme také psali), méně soukromí a při chřipkové sezóně vyšší riziko nakažení více zaměstnanců.
Typická otevřená kancelář (Kreston Group, 2017)
Kdysi dávno byl tento druh kanceláří velice populární. Vlastní kancelář měl každý, ředitelem počínaje a řadovým zaměstnancem konče, dnes jsou však spíše na ústupu. Tyto kanceláře lze najít převážně u menších nebo právnických firem, případně všude tam, kde je důležitá diskrétnost. Výhodou je samozřejmě vysoká úroveň soukromí a nízká úroveň hluku. Nevýhodou jsou pak vyšší náklady na m2.
Kancelář pro jednu osobu (Kreston Group, 2017)
Kóje představují praktický kompromis mezi otevřenou a soukromou kanceláří. Využívají se hlavně v bankovním sektoru a společnostech, které potřebují zajistit zaměstnancům dostatek soukromí a klidu na práci, ale z nějakého důvodu si nemohou dovolit nebo nechtějí soukromé kanceláře.
Typické "kóje" (Asa Wilson, 2009)
Jak už název napovídá, týmové rozložení je způsob rozložení, kdy každým tým má vyhrazené určité, většinou oddělené (k oddělení můžete využít například našich paravánů) místo. Výhoda spočívá v usnadnění komunikace, zvýšení soustředěnosti a snížení nutnosti přesunů po firmě. Je vhodný pro společnosti, která má mnoho na sobě nezávislých týmů, které pracují na různých projektech.
I takhle může vypadat týmové-orientované rozložení (Kreston Group, 2017)
Ať už máte představu jakoukoliv, mějte na paměti, že designové řešení kanceláře je stejně důležité jako samotné rozložení. Rádi Vám se vším pomůžeme, nabízíme i 3D vizualizace kanceláří, abyste měli lepší představu, jak vše bude vypadat.
Líbí se vám naše řešení?
ZAŠLETE NEZÁVAZNOU POPTÁVKU