Nezávazná poptávka
Vyřešíme s Vámi Vaše potřeby a připravíme pro Vás řešení na míru.
Vybavení recepce je klíčové pro první dojem, který vaše firma udělá na návštěvníky. Důležité je, aby recepční prostor byl nejen funkční a pohodlný, ale také esteticky příjemný a reprezentativní.
Následující tipy vám pomohou vybavit recepci tak, aby dokonale odpovídala potřebám vaší firmy a zároveň působila vstřícně a profesionálně. ![]()
Kompletní vybavení recepce můžete nechat i na nás, vytvoříme 3D návrh a vše s vámi prokonzultujeme.
Křesla KAB//Seating pro 24 hodinové provozy
Dispečerská křesla musí vydržet enormní zátěž. Například dispečera, který má 150 kg a na křesle sedí celých…
CELÝ ČLÁNEKVyberte si tu správnou židli!
Potřebujete novou kancelářskou židli? Vyberte si tu správnou, ať vás nebolí záda. Víme, jak na to.
CELÝ ČLÁNEKNávrh kanceláře v 3D - zdarma - Kompletní průvodce od A do Z
Vytvoření inspirativního a funkčního pracovního prostředí je klíčové pro spokojenost zaměstnanců a úspěch…
CELÝ ČLÁNEKHledala jsem dodavatele nábytku a strýček #google mi nasměroval na #TOPOFFICE. A já bych je nyní za skvělou práci nasměřovala mezi vás. ⬅⬆➡ Měli všechno, co jsme potřebovali, stoly, židle, skříně i akustické paravany/mraky. Po obdržení katalogů jsme vybrali jsme několik produktů a po krátké době dostali grafický návrh, který byl perfektní! Stačilo jen doladit #Swagelok barvičky na showroomu a projekt byl hotový. Dodání proběhlo v domluveném termínu a já jen můžu říct, že doporučuji. Takže kdybyste potřebovali nábytek, kontaktujte Martin Chovanec.
Veronika Froňková, Swagelok