Nezávazná poptávka
Vyřešíme s Vámi Vaše potřeby a připravíme pro Vás řešení na míru.
Nabízíme širokou paletu nábytku, který je navržen tak, aby podpořil efektivitu práce a zároveň působil reprezentativně. Od ergonomicky tvarovaných kancelářských křesel po elegantní psací stoly a praktické konferenční stoly – každý kus nábytku je vyroben s důrazem na detail a kvalitu materiálů.
Manažerská kancelář slouží nejen jako místo pro denní práci vedoucích pracovníků, ale také jako prostor pro jednání s obchodními partnery a klienty. Proto by měla být vybavena tak, aby odrážela hodnoty a image firmy. Elegance, profesionalita a komfort jsou klíčové prvky, které by měla manažerská kancelář vyzařovat, což dokážeme promítnou do 3D návrhu.
Investice do kvalitního manažerského nábytku znamená investici do obrazu vaší společnosti a do pohodlí a efektivity vašeho pracovního prostředí. Díky správné volbě nábytku se vaše manažerská kancelář stane místem, kde se budou rodit úspěšné myšlenky a strategie pro další rozvoj vaší firmy. Více informací o tom, jak vybavit kancelář ředitele, jsme připravili do článku.
Kromě manažerských kanceláří se specializujeme i na vybavení recepce a zasedaček. Poradíme si s většími open space prostory, které často vyžadují místo pro soukromé hovory či schůzky, proto se snažíme zakomponovat různé typy akustických systémů.
Křesla KAB//Seating pro 24 hodinové provozy
Dispečerská křesla musí vydržet enormní zátěž. Například dispečera, který má 150 kg a na křesle sedí celých…
CELÝ ČLÁNEKInovativní recepce s čalouněním – recepce MINO
Recepce – jedna z prvních věcí, které uvidí klient při vstupu do budovy. Musí zapůsobit reprezentativně,…
CELÝ ČLÁNEKDodaný kancelářský nábytek MOON odpovídal všem našim dohodám a jsme spokojeni s jeho kvalitou, vhledem a také s perfektní montáží. Kanceláře nám byli předány uklizené a připravené k okamžitému nastěhování.
Matěj Přibyl, Tsubaki Automotive Czech Republic s.r.o.