Nezávazná poptávka
Vyřešíme s Vámi Vaše potřeby a připravíme pro Vás řešení na míru.
V této bezprecedentní době se situace mění doslova každým dnem a my se jí každý den přizpůsobujeme.
Naší prioritou je zajištění zdraví našich zaměstnanců, partnerů a zákazníků.
Přizpůsobujeme se dané situaci, pravidlům a vládním nařízením a i v této výjimečné době pro vás zajišťujeme plnohodnotné služby.
Níže prosím nalezněte odpovědi na nejčastější otázky našich zákazníků.
Ano, naši zaměstnanci stále pracují a vyřizují všechny poptávky a stávající obchodní případy.
Naši architekti jsou připraveni vypracovat vám návrh vybavení vašich kanceláří. Jedinou změnou je, že nyní si podklady předáváme on-line. Obchodní manažer s vámi provede telefonní rozhovor a získá informace o vašich požadavcích a potřebách, vyžádá si od vás podklady, které potřebujeme k vypracování návrhu.
V této chvíli dodáváme většinu produktů ve standardním termínu 6-8 týdnů.
Náš montážní tým pracuje s ochrannými prostředky a rouškami a montáže jsme nepřerušili. V této chvíli jen přizpůsobujeme termíny možnostem našich zákazníků. Jediným požadavkem naší společnosti je aby v místnosti, kde montujeme, se nepohybovaly další osoby.
Naše obchodní podmínky jsou vždy individuální a žádné změny jsme neprovedli.
Pokud máte další dotazy - můžete mi napsat a nebo zavolat.
Martin Chovanec - marketingový ředitel
605 235 531